Комунальний заклад "Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №8 "Вишиванка" Володимир-Волинської міської ради
м. Володимир - Волинський

Освітній процес установи

Організація життєдіяльності дітей ЗДО № 8 «ВИШИВАНКА»

на адаптивний літній період 2020 року

Режимні моменти

Ранній вік

Молодший

дошкільний вік

Середній

дошкільний вік

Старший дошкільний вік

Температурний скринінг.

Ранкове приймання дітей, огляд,  ігри, спілкування, спостереження за об’єктами і явищами довкілля.

7.30 – 8.30      

 7.30 – 8.30

7.30 – 8.30

7.30 – 8.30

Ранкова гімнастика.

8.30 – 8.40      

 8.30 - 8.40

8.30 - 8.40

8.30 - 8.40

Підготовка до сніданку, сніданок.

8.40 - 9.05     

 8.40 - 9.00

8.40 - 9.00     

8.40 - 9.00     

Ігрова діяльність.

9.05 – 9.15      

9.00 – 9.15

9.00 – 9.15

9.00 – 9.15

Підготовка до прогулянки, прогулянка,

освітньо- пізнавальна діяльність, ігри,

спостереження на майданчику,

самостійна діяльність дітей за інтересами, індивідуальна робота.

Температурний скринінг.

9.15 –12.00

9.15 - 12.10

9.15 – 12.20

9.15 - 12.30

Повернення з прогулянки.

Підготовка до обіду, гігієнічні процедури.

Обід.

12.00 – 12.30

12.10 – 12.50

12.20 – 12.50

12.30 – 13.00

Підготовка до денного сну, сон.

12.30 -15.00

12.50 - 15.00

12.50 - 15.00

13.00 - 15.00

Поступовий підйом дітей, гімнастика після сну, повітряні загартувальні процедури.

15.00 - 15.25

15.00 - 15.25

15.00 -15.25

15.00 -15.20

Ігри, спілкування, індивідуальні заняття.

Температурний скринінг.

15.25 - 15.40

15.25 - 15.50

15.25 -15.40

15.20 -15.40

Підготовка до вечері, вечеря.

Підготовка до прогулянки.

15.40 - 16.10

15.50 - 16.20

15.40 - 16.10

15.40 - 16.00

Прогулянка, ігри, спілкування,

спостереження на майданчику,

самостійна діяльність дітей за інтересами,

індивідуальні заняття.

16.10 - 17.45

16.20 - 17.45

16.10 -  17.45

16.00 -  17.45

Повернення додому.

17.45 - 18.00

17.45 - 18.00

17.45 - 18.00

17.45 - 18.00

 

Адаптивний графік занять  в ЗДО № 8 "ВИШИВАНКА"

на літній період 2020 року

Назва  групи

Понеділок

Вівторок

Середа

Четвер

П’ятниця

 

І  молодша група  А,Б,В

 

 

 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Художньо-продуктивна

д-сть (образотворча д-сть - малювання)

Ознайомлення  із соціумом

Художньо – продуктивна

д-сть (музична д-сть)   

 

Розвиток мовлення

Фізичний розвиток

 

 

 

Ознайомлення з природним довкіллям

Фізичний розвиток 

Розвага (музична або

              фізкультурна)

Розвиток мовлення

Художньо – продуктивна

д-сть (музична д-сть)   

 

ІІ молодша група А,Б,В

 

 

 

 

 

 

Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

Художньо – продуктивна

д-сть (музична д-сть)    

 

Ознайомлення із соціумом

Фізичний розвиток

 

 

Розвиток мовлення

Фізичний розвиток

 

Ознайомлення з природним довкіллям

Художньо – продуктивна

д-сть (образотворча д-сть - малювання)

Розвага (музична або

               фізкультурна)

Ознайомлення із соціумом Художньо – продуктивна

д-сть (музична д-сть)    

 

Середня група А,Б,В,Д

 

 

 

 

 

Розвиток мовлення

Художньо – продуктивна

д-сть (музична д-сть)

 

Розвиток мовлення  і

культура мовленнєвого спілкування

Фізичний розвиток

Ознайомлення з природним довкіллям

Художньо – продуктивна

д-сть (музична д-сть)  

Художньо – продуктивна

д-сть (образотворча д-сть - малювання)

Здоров’я та фізичний розвиток (прогулянка)

Розвага (музична або

                 фізкультурна)

Ознайомлення із соціумом

Фізичний розвиток

 

Старша

група А,Б,В

 

 

 

 

 

 

Ознайомлення із соціумом (предметний світ)

Фізичний розвиток

Ознайомлення із соціумом (соціальний світ)

Художньо – продуктивна

д-сть (музична д-сть)

Здоров’я та фізичний розвиток (прогулянка)

 

Розвиток мовлення  і

культура мовленнєвого спілкування

Художньо – продуктивна

д-сть (музична д-сть) 

 

Ознайомлення з природним довкіллям

Художньо – продуктивна

д-сть (образотворча д-сть - малювання)

Розвага (музична або

              фізкультурна)

Ознайомлення із соціумом (безпечний світ)

Фізичний розвиток   

 

 

Адаптивний графік  прогулянок в ЗДО № 8 «ВИШИВАНКА»

на літній період 2020 року

Назва групи

Ранкові години

Прогулянка І

Прогулянка ІІ

 

Вхід  в

приміщення ЗДО

Початок прогулянки

Повернення з прогулянки

Початок

 прогулянки

І молодша А "Малятко"

8.30

9.15

12.00

16.10

І молодша Б "Вишенька"

8.30

9.15

12.00

16.10

І молодша В "Сонечко"

8.30

9.15

12.00

16.00

ІІ молодша А "Колосок"

8.35

9.25

12.10

16.20

ІІ молодша Б "Калинонька"

8.30

9.35

12.10

16.20

ІІ  молодша В "Веснянка"

8.30

9.15

12.10

16.10

Середня А "Чомучки"

8.35

9.25

12.20

16.10

Середня Б "Подоляночка"

8.40

9.35

12.20

16.10

Середня В "Рушничок"

8.30

9.15

12.20

16.10

Середня Д "Веселка"

8.30

9.15

12.20

16.10

Старша А "Теремок"

8.35

9.25

12.30

16.00

Старша Б "Барвінок"

8.40

9.15

12.30

16.00

Старша В "Дзвіночок"

8.30

9.15

12.30

16.00

 

Мова освітнього процесу  ЗДО № 8українська

 

В ЗДО №   8 "Вишиванка" реалізуються освітні програми:

  • Освітня програма для дітей від 2 до 7 років «Дитина» (наук. кер. проекту – Огнев`юк В. О., авт. колектив – Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Богданець-Білоскаленко Н. І. та ін.) – нова редакція 2015 року;
  • Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» (авт. колектив – Тарасун В.В, Куценко Т.О., Скрипник та ін.) – Київ, 2013;
  •  Програма  розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко», (авт. колектив – Сак Т.В, Депутат Н.І., Дмітрієва М.В, Недозим І.В. та ін.) – Київ, 2013.

 

Пріоритетний напрямок діяльності: художньо- естетичний

 

Науково - методична проблема закладу дошкільної освіти:

"Використання інноваційних форм та методик розвитку творчих здібностей як провідний засіб формування художньо - продуктивної компетенції

дітей передшкільного віку"